بالابرساختمانی 300 کیلویی تک فاز

  • بالابرساختمانی با قابلیت حمل حداکثر 300 کیلوگرم بار
  • موتور 3 اسب پوسته چدن با 1500 rpm از جنس چینی درجه یک
  • گیربکس پوسته آلومینیوم دنده برنجی
  • اتصال برق تک فاز
  • سیم بکسل نمره 8 7 لایه کنفی

20,000,000 تومان

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل سریع

حمل محصولات با باربری و رایگان و در اسرع وقت

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین با درگاههای معتبر بانکی

ضمانت مرغوبیت کالا

تولید و مونتاژ شده تحت نظر متخصصین مجرب

24 ساعت گارانتی بازگشت وجه

درصورت وجود مشکل محصولات را پس می گیریم

بالابرساختمانی 300 کیلویی تک فاز محصول شرکت دریاصنعت ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین قطعات است. الکتروموتور بکاررفته در آن از برندهای درجه یک چینی (لاکی پرو) است و توان 3 اسب و قابلیت 1500 دور چرخش در دقیقه را دارد و از جنس چدن بوده و سیم پیچی آن تماما با مس مرغوب انجام شده است. وزن حدودی آن 48 کیلوگرم است. برای انتقال قدرت از موتور به قرقره از گیربکس حلزونی مدل vf86 با پوسته آلومینیوم و دنده برنجی و نسبت دنده های 1 به 48 استفاده شده است. 

قرقره بالابر فوق ظرفیت حمل 40 متر سیم بکسل را دارد (یعنی می توان از آن تا ارتفاع 40 متری سطح زمین استفاده کرد) ولی بطور معمول برای ارتفاع 20 متر طراحی شده است و 20 متر سیم بکسل بر روی بالابر ما به دور قرقره جمع می شود.

اسکلت بالابر فوق شامل جعبه، دو عدد لوله بزرگ، دو عدد لوله کوچک و یک عدد ریل است که مشخصات و سایز آهن آلات مورد استفاده در آن به شرح زیر است: 

جعبه آن تشکیل شده از نبشی سایز 4 به ابعاد ارتفاع 83cm، طول 39cm و عرض 33cm است. همچنین می توان جعبه را از جنس پروفیل با سایز 6 یا همان قوطی سایز 6 نیز تهیه کرد. 

ریل بالابر ما به طول 3 متر از ناودانی سایز 8 و ضخامت 6mm تشکیل شده است.

لوله های بزرگ این بالابر با ارتفاع 2/20m از لوله سایز 6 و ضخامت آهن 2mm ساخته می شوند که کاملا توانایی تحمل وزن ریل، جعبه و بار متصل به آن را دارا می باشد.

لوله های کوچک آن نیز از لوله های آهنی سایز 6 با ضخامت 2mm تولید شده اند.

برای انتقال نیرو از الکتروموتور به گیربکس از یک جفت فولی چدنی با سایزهای 10 و 7 استفاده می شود. فولی متصل به شافت موتور سایز 10 با سوراخ 28mm و فولی متصل به شافت گیربکس سایز 7 با سوراخ 25mm است که تسمه تیپ A سایز 30cm دور آنها قرار می گیرد.

برای انتقال جریان برق از کنتور پروژه به الکتروموتور بالابرساختمانی از یک کلید 40 آمپر با پوسته پلاستیکی از برند پارس یا کلید 32 آمپر با پوسته چدن از برند پیام استفاده می شود. وجود پوسته پلاستیکی از احتمال برق گرفتگی جلوگیری می کند.

مشخصات بالابر 300 کیلو دریاصنعت

الکتروموتور

گیربکس

اسکلت بالابر

جعبه بالابر

لوازم جانبی

قدرت = 3hp

نوع = حلزونی

((لوله های بزرگ))

ابعاد = 83*33*39 cm

((فولی موتور))

سرعت = 1500rpm

جنس پوسته = آلومینیوم

ارتفاع = 2/2 متر

سایز نبشی = 4

سایز = 10

توان = 2/2kw

جنس دنده = برنج

سایز لوله = 6

ابعاد توپی قرقره = 12cm

اندازه سوراخ = 28mm

جریان موردنیاز لحظه استارت = 18/3A

حالت شافت = 90 درجه

ضخامت ورق = 6mmواقعی

پولکی قرقره = ورق سایز 2mm

((فولی گیربکس))

ولتاژ مصرفی = 220v

سایز = vf86

((لوله های کوچک))

شافت قرقره = 35

سایز = 7

کلاس عایق = IP54

حجم روغن موردنیاز = 1 لیتر

ارتفاع = 110cm

اندازه سوراخ = 25mm

وزن = 48-43 کیلوگرم

نوع روغن = واسکازین 140

سایز لوله = 6

((کلید بالابر))

جنس پوسته = چدن

ضخامت ورق = 2mmواقعی

برند = پارس دوطرفه

جنس سیم پیچ = مس

((ریل بالابر))

جریان = 25A

طول = 3 متر

((سیم بکسل))

سایز ناودانی = 8

طول = 20 متر

ضخامت ورق = 6mmواقعی

سایز = هشت 7 لا کنف

نکات ایمنی و نحوه استفاده از بالابرساختمانی دریاصنعت:
  1. توصیه می شود قبل از راه اندازی بالابرساختمانی از کابل مرغوب برای انتقال جریان برق از کنتور به کلید بالابر استفاده کنید؛ به این صورت که اگر فاصله کنتور تا بالابر کمتر از 20 متر است، کابل نمره 4*2 افشان انتخای خوبی می تواند باشد و اگر فاصله کنتور تا بالابر بیش از 20 متر است، کابل نمره 6*2 افشان مناسبتر است.
  2. باید قبل از راه اندازی بالابر یک لیتر روغن واسکازین 140 یا روغن دنده 140 داخل گیربکس بالابر ریخته شود. به این صورت که دو پیچ روی گیربکس را باز کرده و از پیچ بالا روغن را داخل گیربکس بریزید تا زمانی که به پیچ پایین برسد. این میزان روغن برای گیربکس مدل vf86 است و بسته به انواع مختلف گیربکس میزان روغن متفاوت خواهدبود و ریختن آن قبل از شروع کار بالابر الزامی است.
  3. برای سرهم کردن و متصل کردن اجزای اسکلت بالابر بهتر است ابتدا آن را بصورت وارونه روی زمین سوار کنید؛ بصورتی که ریل بر روی زمین قرار گیرد. سپس لوله های بزرگ و کوچک را با استفاده از پیچ های کورپی به ریل متصل کنید. به این صورت که در پلیتهای اول و سوم لوله های بزرگ و در پلیتهای دوم و چهارم لوله های کوچک قرار می گیرند. لوله های کوچک بصورت مورب با پیچ نمره 10 چهار سانت به محلهایی که بر روی لوله های بزرگ وجود دارند، متصل می شوند. پس از انجام مراحل ذکر شده می توان بالابر را برگرداند.
  4. بهتر است قبل از استفاده از بالابر و شروع حمل بار، پایه های بزرگ عقب آن به نحوی مهار شوند. این مهارشدن می تواند بوسیله سنگین کردن آن با کیسه های مصالح باشد یا با استفاده از میلگردهایی که در سقف طبقه آخر تعبیه شده اند. این امر در سقوط یا برگشت بالابر بسیار مهم و موثر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالابرساختمانی 300 کیلویی تک فاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20,000,000 تومان