ریموت کنترل بالابرساختمانی

  • ریموت کنترل بالابرساختمانی دریاصنعت
  • حفاظت در برابر برق گرفتگی
  • کاهش مصرف برق
  • ایمنی در کنار افزایش سرعت کار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل سریع

حمل محصولات با باربری و رایگان و در اسرع وقت

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین با درگاههای معتبر بانکی

ضمانت مرغوبیت کالا

تولید و مونتاژ شده تحت نظر متخصصین مجرب

24 ساعت گارانتی بازگشت وجه

درصورت وجود مشکل محصولات را پس می گیریم

برای سهولت در استفاده از بالابرساختمانی، سرعت بخشیدن به یادگیری عملکرد آن توسط کارگران تازه کار و کاهش نیاز به نیروی انسانی می توان از ریموت کنترل بالابرساختمانی به جای کلید اهرمی استفاده کرد.

ریموت کنترل بالابرساختمانی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه کنترل از راه دور بالابر را به عهده دارد. این دستگاه الکترونیکی خود از دو جزء تشکیل شده است:

1- تابلوی ریموت کنترل

تابلوی ریموت نیز یک دستگاه کاملا الکترونیکی است و بجای کلید مکانیکی (اهرمی) سنتی بالابرساختمانی قرار می گیرد. داخل این تابلو یک برد اصلی، دو عدد کنتاکتور و یک برد گیرنده قرار دارد. شاسی کنترل دستگاه بالابرساختمانی هم بصورت ثابت روی این دستگاه تعبیه شده است.

2- ریموت کنترل بالابر

ریموت کنترل دستگاهی ضدضربه است که از پلاستیک مرغوب و باکیفیت تهیه شده است. داخل آن یک برد فرستنده قرار دارد و می تواند تا فاصله 50 متر فرمان را به تابلوی گیرنده یا تابلوی اصلی این دستگاه منتقل کند. ریموت کنترل توسط باتری، نیروی الکتریکی موردنیاز برای فرستادن اطلاعات را بدست می آورد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به کاهش آسیب های ناشی از افت ولتاژ به الکتروموتور بالابر اشاره کرد. این دستگاه با دو عدد کنتاکتوری که در آن قرار دارد، درصورتیکه برق پروژه به هر دلیلی دچار افت ولتاژ شود، از بروز آسیب برای موتور جلوگیری کرده و نهایتا آسیب به کنتاکتور این دستگاه وارد می شود. با استفاده از این دستگاه در هزینه های ناشی از پرتابل کردن (قابل حمل کردن) کلید مکانیکی بالابر هم جلوگیری می شود.

بالابرهای ساختمانی دریاصنعت بسته به انتخاب مشتری قابل ارائه با کلید مکانیکی یا ریموت کنترل هستند. درصورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریموت کنترل بالابرساختمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *